Home&family webshop munkák
Nincs annál izgalmasabb feladat, amikor egy élő, már aktív webshopon kell olyan változtatásokat megoldanunk, melyek még vonzóbbá tehetik az áruházat a vásárlók számára, könnyebben kezelhetővé, vagy épp több rétegű megközelítésben gondolkodva szükséges átalakítanunk.
A Home&Family webshop tulajdonosa egy komoly ügynökséget bízott meg azzal, hogy segítsenek jobbá tenni a csaknem 13.000 terméket tartalmazó oldalt,melynek készlete is folyamatosan változik. A SEO szakemberek javaslatai alapján rengeteg új kategóriát létrehozva és természetesen egy design (azaz sablon) váltással egyben javítottuk a felhasználói élményt.
Ennyi terméknél nagyon fontos a webshop-építők két alapvető tulajdonsága: a monotonitástűrés és a maximális precititás. Csak 1-2 példa a kapott feladatokból: a rengeteg termékre létre kellett hozni a szín, méret és anyag szerint alternatív kategóriákat, melyek legalább 20 de volt, hogy sokkal több új kategória megalkotását jelentették. Ja igen, és "be" is paramétereztük színek szerint a termékeket, végül az egyik legújabb sablonnal új külsőt adva és persze a főoldalt alaposan átdolgozva adtuk át az áruházat. A munka még nem ért véget, hiszen a termékcsaládok létrehozása és a választhatóság még hátravan...